12 de març 2011

Pollastre al curri

Recepta treta d'internet, he fet una comparació entre moltes pàgines i a part de que les hi ha que diuen de fer la carn primer i reservar o deixar-la a dins i anar afengint les verdures, totes coincideixen a incloure-hi el tomàquet triturat, cosa que sorprèn. O potser és que em falta un amic hindú per familiaritzar-me amb la cuina asiàtica.

Pollastre
Nata
Tomàquet triturat
Ceba
Pebrot verd
Pebre de Caiena
Curri

Salpebrar i fer la carn. Reservar. Fer la ceba, afegir-hi el pebrot o altres verdures que considerem adients. Ara el tomàquet (+ sal i sucre). Ara toca el torn a la nata, jo vaig ser força generosa, perquè com que després ha d'estar fent xup xup mitja hora i no hi afegeixo aigua, no volia que quedés tot sec. De curri, se n'hi tiren dues culleradetes, i també hi vaig posar una guindilla de Caiena, sense triturar-la que em feia por que fos molt picant (no les tinc per la mà). Hi tirem la carn i ho deixem al foc durant mitja hora. Per a l'acompanyament, jo vaig fer unes tallarines, però arròs d'aquell basmati també seria molt indicat.


A l'hindú de sota casa em van posar ja fa temps un plat de pollastre al curri molt suau i amb llet de coco crec que duia. Serà qüestió d'investigar aquesta variant.